Wiosenna odsłona linii Mohito Simple Office

Moda rządzi się swoimi prawa, więc mimo tego, że zima w pełni, marki odzieżowe – w tym Mohito – szykują się już do kolejnego sezonu 🙂 W związku z tym możemy w końcu podzielić się z Wami pierwszym, zapowiadającym wiosnę lookbookiem. Jego tematem jest moda businessowa, oczywiście interpretowana jedna w zgodzie z kobiecym duchem Mohito. Miłego oglądania!

Mohito SO Wiosna 2016_1

Linia Mohito Simple Office powstała z inspiracji aktywną, pewną siebie kobietą businessu, stanowiącej uosobienie siły i niezależności. Właśnie dla takich Klientek marka przygotowała propozycje stylizacji, łączących w sobie biurową klasykę i esencją kobiecości, uzupełnionych o szczyptę trendowej pikanterii. Efekty pracy projektantów Mohito można już podziwiać w lookbooku z propozycjami eleganckich ubrań i szykownych akcesoriów Mohito Simple Office Wiosna 2016.

Mohito SO Wiosna 2016_2

Wraz z nowym sezonem projektanci marki postanowili uatrakcyjnić biurowy lookcode, uzupełniając go o akcenty prosto z wybiegów mody. Klasycznym zestawieniom świeżości nadają trendowe spodnie kuloty, koszule z wiązaniami pod szyją czy dwurzędowa marynarka ze złotymi guzikami w stylu lansowanym na wybiegach m.in. u Balmain.Mohito SO Wiosna 2016_3

Intrygującą alternatywę dla modelowych połączeń kolorystycznych stanowi monochromatyczny total look zbudowany w oparciu o czystą biel, głęboką czerń lub energetyczną czerwień.Mohito SO Wiosna 2016_4

Uwagę przykuwa również zmultiplikowany nadruk z wizerunkiem jaskółki sprawiający, że ozdobione nim elegancka koszula czy ołówkowa spódnica nabierają nowego, lekko żartobliwego charakteru.

Mohito SO Wiosna 2016_5

Ubrania z linii Simple Office dopełniają stosowne akcesoria. Subtelne, a zarazem przykuwające wzrok naszyjniki i kolczyki łączy motyw koła – jak prognozują największe biura trendowe, wiosną i latem to właśnie dodatki w tym kształcie będą niepodzielnie rządzić na ulicach najmodniejszych metropolii.

Mohito SO Wiosna 2016_6

Wśród torebek królują pojemne kuferki, miękkie torby i poręczne kopertówki – niezastąpione podczas spotkań biznesowych, natomiast w kwestii obuwia uwaga projektantów niepodzielnie skupiła się na wysokich szpilkach – dodatku, które jak żaden inny wyraża styl i niekwestionowaną charyzmę każdej Kobiety Mohito.Mohito SO Wiosna 2016_7

Sesja zdjęciowa

Zdjęcia: Marcin Hryniewicz

Modelka: Polina Ch./Mango Models

Stylizacje: Arleta Żak/Mohito

Włosy i makijaż: Anna Stykała

Art Director: Agnieszka Szpila/Mohito

Brand Manager Mohito: Robert Machałek

Mohito SO Wiosna 2016_8

Mohito SO Wiosna 2016_9

Mohito SO Wiosna 2016_10

Mohito SO Wiosna 2016_11

Mohito SO Wiosna 2016_12

Mohito SO Wiosna 2016_13