Szindy dla Mohito – cały plan treningowy

W związku z tym, że sezon plażowy coraz bliżej, czas na podsumowanie naszego cyklu „Szindy dla Mohito”. Przez pięć kolejnych tygodni na  naszym Facebooku mogłyście śledzić kolejne odsłony sesji treningowych wzmacniających różne partie ciała. Teraz czas zebrać je wszystkie w jednym miejscu i… bynajmniej na tym nie poprzestawać! Wystarczy 25 minut dziennie (po 5 na każdy trening), a wciąż będziecie miały szansę przywitać wakacje z pięknie wyrzeźbionymi mięśniami  brzucha, pośladków i ramion. No to jak, zaczynamy? 🙂

Trening #1

Na pierwszy ogień idą uda i pośladki! Zaprezentowane w filmie ćwiczenia są na tyle proste, że bez problemu powtórzysz je w domu!

Trening #2

W drugiej odsłonie cyklu modelka skupiła się na zestaw prostych ćwiczeń, które doskonale wyrzeźbią uda i pośladki.

Trening #3

Kolejna partia ćwiczeń wykorzystuje wyszczuplający trening z taśmą. Dzięki pięknej Szindy przekonacie się, że ten prosty element dodaje codziennemu treningowi tak potrzebnego elementu zabawy.

Trening #4

Kto powiedział, że boks jest tylko dla chłopaków? Sprawdź sama, że trening z wykorzystaniem rękawic to naprawdę czysta przyjemność.

Trening #5

Tym razem łączymy przyjemne z pożytecznym i tanecznym krokiem zmierzamy ku szczupłej sylwetce.