Mohito partnerem kampanii „Piękna bo zdrowa”

Na takie wiadomości warto czekać! Z radością wspieramy siódmą edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Jej celem jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Jesteśmy dumni, że jako Mohito mogliśmy zaangażować się w tę akcję promowaną przez wyjątkową sesję zdjęciową z udziałem pięknych Ambasadorek. Zanim jednak zaprezentujemy Wam efekty pracy całej ekipy, zajrzyjmy za  kulisy sesji.

Kwiat Kobiecości

Ambasadorkami akcji zostały w tym roku aktorki Sylwia Gliwa, Barbara Kurdej – Szatan, Joanna Moro, oraz Małgorzata Pieczyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. W sesji zdjęciowej wszystkie panie wystąpiły w  projektach Mohito, pochodzących zarówno z kolekcji regularnej jak i eksluzywnej linii Gold Label – nie musimy chyba dodawać, że ubieranie ich było dla nas czystą przyjemnością 🙂 O stylizacje Gwiazd zadbali Oskar Kacprzak oraz Agata Szadkowska, na co dzień pracujący w naszym warszawskim showroomie.

67

„Zaangażowałam się w tę kampanię ze względów osobistych, ponieważ jestem żywym dowodem na to, że wykrycie raka szyjki macicy we wczesnym stadium daje szanse na wyzdrowienie i bycie szczęśliwym” – mówi Sylwia Gliwa aktorka tegoroczna ambasadorka kampanii.

32

Celem tegorocznej akcji jest zachęcenie kobiet do regularnych badań i podkreślenie, że troska o zdrowie powinna iść w parze z dbaniem o urodę. Pamiętajcie, że najprostszym sposobem, żeby ustrzec się przed groźnymi konswekwencjami choroby jest profilaktyka!

DSC_4749

Piękna Joanna Moro w przerwie między ujęciami.

40

Autorem sesji zdjęciowej  wykonanej w warszawskim studiu jest uznany fotograf Jacek Poremba.

84

Nasz stylista Oskar Kacprzak w akcji.

DSC_4675

A oto jak prezentują się plakat oraz spot promujące całą kampanię!

Kwiat Kobiecości - Piękna bo zdrowa