DAGA ZIOBER WŁĄCZA PLAY W L.A.
Nowy sezon, nowa odsłona marki. Niezmienne pozostaje jedno, MOHITO stawia na współpracę z Polskimi modelkami i utalentowanymi artystami.
W tym sezonie ubrania i dodatki przygotowane przez naszych projektantów zyskały nową słoneczną oprawę. Sesja realizowana na półmetku jesieni pod błękitnym niebem Los Angeles, właśnie ujrzała światło dzienne. Twarzą najnowszej kampanii – Wiosna/Lato 2017 – została polska modelka Daga Ziober z agencji Model+ współpracująca z największymi modowymi imperiami na całym świecie.
Źródło: Instagram @dagaziober
Jak rozpoczęła karierę w modelingu? Pochodząca z małej miejscowości na Dolnym Śląsku Dagmara, nigdy nie planowała kariery w świecie mody. W jej wyobrażeniu modelka powinna mieć nieco zaokrąglone kształty i posiadać ten jedyny w swoim rodzaju kobiecy wdzięk i seksapil, którego jeszcze jako młoda dziewczyna Daga w sobie nie odnajdywała.
Pomimo braku doświadczenia i chłopięcej aparycji Dagmara swoja karierą rozpoczęła od naprawdę wysokiego C! Już na starcie tak bardzo spodobała się dyrektorom kreatywnym największych domów mody, że niemalże od razu zaczęła współpracę z markami takimi jak Calvin Klein, Louis Vuitton, Giambattista Valli, czy Valentino.
Źródło: http://lamode.info/
Źródło: East News
Początkowy sukces nie przytłoczył, młodziutkiej jeszcze wówczas Dagi. A po ukończeniu szkoły modelka mogła z większym zaangażowaniem oddać się pracy, która tak bardzo ją satysfakcjonuje.
Sama o sobie myśli jak o spełnionej osobie, cieszy się tym, co ma i wciąż dąży realizacji coraz śmielszych marzeń i planów.
„(…) marzyłam by zrobić okładkę Vogue, zrobiłam ją (Vogue Australia). (…) odkąd zaczęłam, czyli ok. 4-5 lat temu, co roku mam tak, że chciałabym bardzo coś zrobić i zawsze się to sprawdza, udaje mi się. Teraz jestem mega spełniona, cały czas pracuję, robię super sesje. Może jakaś duża kampania?”
/Fragment wywiadu dla La Mode info, 2013 rok./
Dziś polska modelka nieprzerwanie pracuje dla największych, buduje swoje doświadczenie i promuje swoją twarzą najlepsze marki na całym świecie.
Źródło: Daga Ziober dla Givenchy / Givenchy
Najnowszą kampanię z Dagmarą, możecie zobaczyć od niedawna na blogu. Kolorowe ujęcia i odważne propozycje zestawień ubrań MOHITO w całkiem nowej odsłonie to nasz pomysł na nowy sezon. Efekt naszej niezwykle energetycznej współpracy od kulis zobaczycie poniżej. Autorem zdjęć jest Marcin Kępski, o nieszablonowe spojrzenie na wybrane elementy garderoby zadbała stylistka Elle, Karolina Gruszecka.
Nowy sezon to głowa pełna pomysłów! Mamy nadzieję, że zaczerpniecie inspirację z naszej kolorowej i pełnej pozytywnej energii współpracy! Gorąco namawiamy Was do zabawy modą, niech jedynym ograniczeniem w nadchodzącym sezonie, będzie dla Was, wasza własna wyobraźnia 🙂